Національна Дитяча «гаряча лінія» - для дітей та про дітей. Це означає, що «гаряча лінія»
приймає дзвінки від дітей та від дорослих, чиї запити стосуються дітей. Дитяча «гаряча лінія»
функціонує за безкоштовним номером 0-800-500-225 (безкоштовний з мобільних та
стаціонарних номерів телефонів по всій території України). А з 1 червня 2017 року
Національна дитяча «гаряча лінія» відкрила короткий номер 116 111 (безкоштовний для
абонентів КиївСтар та Лайфселл), що покращило доступ дітей до отримання
консультацій. Даний номер телефону запроваджений у 26 європейських країнах
як узгоджений номер допомоги дітям по телефону.
Лінія є абсолютно безкоштовною, анонімною та конфіденційною.
На Національній дитячій "гарячій лінії" консультують компетентні у
дитячих питаннях психологи, юристи соціальні працівники та соціальні
педагоги. Коло питань, з яких надаються консультації, досить широке і
було сформовано на основі отримуваних запитів від абонентів. Основні
теми, з яких консультують на Національній дитячій «гарячій лінії», -
насильство над дітьми та жорстоке поводження з ними у сім’ї та з
боку оточення, психологічні проблеми, негаразди у стосунках з
дорослими та однолітками, майнові права дітей, питання встановлення о
піки, а також булінг і безпека в Інтернеті.
Дитяча «гаряча лінія» працює по будням з 12 до 20 години та в суботу з 12 до 16 години.
Електронні банери Національної дитячої «гарячої» лінії: Посилання для розміщення банеру:
http://la-strada.org.ua/, http://la-strada.org.ua/ndgl_116111.gif.